1. Podczas szkolenia organizowanego dnia 1 lipca 2025 r. o nazwie „Bezpieczne wdrożenie KSeF: Praktyczne aspekty i dobre praktyki” zostanie zadane jedno pytanie konkursowe.
2. Konkurs odbywa się za pośrednictwem fanpage’a Akademii Symfonii w wydarzeniu znajdującym się pod linkiem https://www.facebook.com/events/731152015957863?locale=pl_PL. Odpowiedzi pod postem konkursowym można zostawiać do godziny 23:59 dnia 01.07.2025 r..
3. W przeciągu 14 dni od szkolenia zwycięzca zostanie wyłoniony na podstawie merytoryczności udzielonych odpowiedzi na zadane pytanie w ramach Konkursu. Odpowiedzi będą konsultowane z prowadzącą wydarzenie. Jeden uczestnik, który odpowie najbardziej merytorycznie na pytanie konkursowe w formie komentarza pod postem konkursowym otrzyma możliwość uczestniczenia w wybranym szkoleniu online dostępnym aktualnie w ofercie Akademii Symfonii na eSklepie (lista szkoleń).
4. Organizator zobowiązuje się do powiadomienia zwycięzców Konkursu poprzez prywatną wiadomość w ramach serwisu Facebook w ciągu maksymalnie 14 dni od daty publikacji postu konkursowego.
5. Wszelkie reklamacje oraz uwagi dotyczące zasad, przeprowadzenia lub rozstrzygnięcia Konkursu prosimy zgłaszać mailowo na adres: szkolenia@symfonia.pl. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika oraz uzasadnienie reklamacji. W tytule wiadomości prosimy dodać opis (Konkurs na Facebooku - tytuł konkursu).